Rejestry, ewidencje, archiwa

  • Drukuj zawartość bieżącej strony
  • Zapisz tekst bieżącej strony do PDF

W Komendzie Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Świebodzinie prowadzone są:

  • rejestry:
    • skarg i wniosków,
    • aktów wewnętrznych Komendanta Powiatowego PSP, oddzielnie dla:
      • decyzji,
      • rozkazów,
      • wydawanych zezwoleń na prowadzenie pojazdów służbowych,
  • ewidencje:
    • druków ścisłego zarachowania,
    • pieczęci i stempli,
    • okresowych kart pracy pojazdów i kart pracy urządzeń,
    • wyjść w godzinach służbowych,
    • zadań wykonywanych poza rozkładem czasu służby i pracy,
    • archiwalna.

Podstawa prawna:
Decyzja Komendanta Głównego Państwowej Straży Pożarnej z dnia 22 kwietnia 2009 r. w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych oraz zasad postępowania z materiałami archiwalnymi i dokumentacją niearchiwalną w jednostkach organizacyjnych Państwowej Straży Pożarnej.

Do zakresu działania archiwum należy:

  • przejmowanie akt z komórek organizacyjnych,
  • opracowywanie akt zgodnie z zasadami archiwistyki,
  • udzielani informacji na podstawie posiadanych akt,
  • brakowanie dokumentacji niearchiwalnej,
  • zabezpieczenie posiadanych akt.

Akta mogą być udostępniane do celów służbowych, naukowo badawczych, publicznych i innych jeżeli nie narusza to prawnie chronionych interesów RP i obywateli. Udostępnianie akt odbywa się na zasadach obowiązujących w resorcie spraw wewnętrznych i administracji.

Rozwiń Metryka

Podmiot udostępniający informację:
Data utworzenia:2015-02-19
Data publikacji:2015-02-19
Osoba sporządzająca dokument:
Osoba wprowadzająca dokument:
Liczba odwiedzin:2800